Sertifikater
I mange bedrifter er det nødvendig med sertifikater, enten for ansatte eller utstyr. Ved mangel på nødvendige sertifikater kan det få alvorlige konsekvenser. Både mtp. ulykker og skader, men også bøter, erstatningskrav, bruksforbud m.fl.
I sertifikatoversikten i Tudu Compliance, holder du orden på alle sertifikater som er nødvendig i din bedriften. Sertifikatet kan enten knytttes mot en ansatt eller utstyr.
Ved å angi utløpsdato på sertifikatet, vil du og eventuelt den ansatte motta et varsel når sertifikatet er i ferd med å løpe ut.
Bransjetilpasset
Tudu Compliance er er bransjetilpasset system som skreddersys til din bedrift....
Sikker jobbanalyse (SJA)
SJA er en systematisk metode for å identifisere, vurdere og redusere risikoer knyttet til en spesifi...
Risikoanalyse
Risikokartlegging av bedriften er en av de viktigste HMS-oppgavene, og noe arbeidstilsynet har stor ...